mandag 18. juni 2012

Sommer og sol og sommerklær

Har fortsatt stor tro på at denne sommeren skal bli fin!!! Vi har jo nå sett flere ganger at varmen kommer tilbake etter noen kalde dager, og nå ser det ut som om det skal bli godt og varmt igjen til helgen her vest! Klager ikke på det!! Dessuten går jeg snart på ferie! Har bare en full arbeidsdag og en grillfest igjen i barnehagen, og noen timer rapportskriving på kontoret, så er det hasta la vista til alle søte barn, og en laaaang ferie står for døren. Lykke!!

Har endelig fått gjort ferdig en rosa, liten iskjole. Har mer stoff igjen hvis flere ønsker! Enten med rosa eller turkis bunn. (se her: sommerkjole).



Blir i så godt humør av denne kjolen!! Og snopesyk...!!! I hvertfall akkurat nå!!

Har også sydd en ganske så stilig lang shorts til en liten prins som jeg er fadder til. Han blir tre år i morgen, helt utrolig hvor tiden går!! Eller skal vi si kommer??!! Uansett: prinsen er glad gutte-gutt, så da synes jeg det passer med en shorts med biler!!!



Og endelig er t-shirter til brødrene Brothers ferdige. Håper de passer!! Stoffet er fra stoff og stil, og det er brune tenner det er snakk om, selv om de ser ganske sorte ut her....


Brukte bisebånd på skuldrene for å lage litt effekt, og for å forsterke sømmen litt. To fluer i en smekk!!!


Ellers gleder jeg meg stort til i morgen kveld, for da skal jeg på konsert og høre på STING!!!! Bare meg og mannen!!! Kos!

Må bare slenge ved et bilde av den nye pusen vår. Som dere ser, har hun funnet seg godt til rette og blir pleiet etter alle kunstens regler:)

1 kommentar:

  1. Herlig sommerkjole!!
    La varmen komme, så vi kan spise enda mer is!!!

    SvarSlett