lørdag 9. juni 2012

Skal det være en sel??

Av og til får man noen spørsmål som man bare ikke kan si nei til. Sånn var det den dagen de ringte fra en barnehage jeg tidligere jobbet i, og spurte om jeg kunne sy noen selkostymer for dem!!

Fikk tilsendt noen forslag på drakter som var funnet på internett, og jeg så at om jeg kunne ta utgangspkt i en heldrakt, så skulle jeg vel alltid klare dette....

Og jeg må si at jeg er noe fornøyd med resultatet!! Ble riktig søte, om jeg selv skal si det;0) Lenge påstod minien at hun synes det så ut som kanindrakt, og jeg begynte å svette endel, men heldigvis, da fjeset var ferdig påsydd hetten, synes selv hun at det lignet en sel!!!


 Her ligger de på rekke og rad. Det er ikke jeg som har kjøpt inn stoffer og tilbehør, jeg sa bare hva jeg tenkte jeg trengte, så fikk jeg alt levert på døren! Grei sak!! Jeg så for meg collegestoff, men de hadde kjøpt polarfleece, og det gjorde jo jobben enkel og grei,, for da slapp jeg jo å tenke på kanting!! Supert!

Har to store, sorte knapper til øynene, og værhårene er svarte strikk. Håper ikke hetten faller for langt ned i fjeset på barna som skal ha de på, men da får de bare stramme den litt bak, tenker jeg!

 Ligner da på en sel?? Litt trist?? Tenker den blir glad når noen skal ha den på!!!??!!

3 stk sel klar for avgang til barnehage og avslutningsforestilling  for førskolebarna i barnehagen!
Lykke til med forestillingen!!!!

3 kommentarer:

  1. Jøsses... Så god du er!
    De ligne på sel !!

    Fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi,hi, ja jeg tror nesten at de kan flytte rett inn på Akvariet!!

      Slett
  2. Du, så utrolig morsomme og fine!! :D:D

    SvarSlett