søndag 24. juni 2012

Oho... Klestrollet skal på marked....!!!!

Min gode venninne skal stå på stand neste lørdag, og spurte meg om hun skulle ta med noe klær for meg og prøve å selge dem!!!! Kunne jo nesten ikke si nei til det, men kjenner jo at det kiler litt i magen;0) Er det noen som vil kjøpe, liksom??!! Uansett, moro å få prøvd da!! (Er bortreist selv, så det er jo ganske trygt og ufarlig å sende dem med noen andre;0).)

Har endel hengende, men snudde meg rundt og sydde opp til mer. Måtte bli enkelt, siden tiden er knapp, så det ble noen forklekjoler, smekker og shortser i tillegg til det jeg har fra før...  Så får vi bare se hvordan det går!!!

 Shortser i str 1-2 og 3-4. Må bare få lagt de opp. 

Smekker:  Grei måte å få brukt opp litt rester på!!!

 Forklekjoler i litt forskjellige str. Kan brukes på begge sider!

Pippistoffet fikk jeg tak i på Fretex på Voss. 5 meter til 59,-. Ikke noe å si på den prisen!!... Har fått lomme på den ene siden. 

Håper at jeg ikke over- eller underpriser varene. Akkurat det synes jeg er det vanskeligste... Men ser jo litt hva andre tar for sine ting, så får jeg vel legge meg litt rundt der, tenker jeg! 

Ellers fortjener eldstejenta virkelig en blomst!

Hun fikk nemlig 5 på franskeksamen!!! Hun er bare super-flink!!!! Og nå har hun kun et år igjen på videregående... skal si det går fort....!!

Ha en riktig så fin uke folkens!!


2 kommentarer:

  1. Så raskt du snudde deg ;-)
    Flotte plagg! Elsket forkle kjoler!!!!
    Flinke store jenta di, skjønner godt du er stolt!!!
    Finfin uke!!!

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen:) ja klubb må vi ha snart :)) men blir vel fort høst før vi får det i gang. God tur til USA! Spennende da!! Flinke jenta di forresten :) og flinke deg!

    SvarSlett