tirsdag 12. juni 2012

En liten prins er født! - og en liten nøkkelhistorie....

I min "utvidede" familie er det nettopp født en liten gutt, og han må jo få en presang!! To smikker så dagens lys,  og sammen med en "gutte"koffert, blir dette gaven i denne omgang.





Kofferten kjøpte jeg på en butikk som heter Mammas Hus på Stord, og siden det nå er en som er blitt mamma og her (for første gang(!)), så må jeg bare legge pakken oppi posen, slik at hun kan få den og;0).



Og så må jeg bare ta med en liten historie fra min distré hverdag.... Som kanskje flere har lest tidligere, hadde lommeboken min en lengre kjøretur på taket på min svogers bil, før den ble funnet igjen.... i dag handler det om nøkler...

Jeg har hatt en særdeles innholdsrik dag, med ærender flere steder. Savnet av nøkkelhanken kom først godt utpå dagen/kvelden, men jeg trodde jeg hadde kontroll på den, den lå da i bilen??!! Men nei da, der var den ikke.... så var det å lete alle tenkelige steder, men ingen nøkkelhank dukket opp... stressnivået steg endel, hadde jeg lagt den fra meg i en butikk da jeg var og handlet?? Det er jo tross alt noen viktige nøkler på den hanken... Nei, først fikk jeg lete litt på alle utenkelige steder og... Søppelspannet var et alternativ. Etter søppelstreiken var over, fikk vi i dag endelig tømt spannene. Hadde jeg klart å kaste nøklene sammen med søppelposene vi hadde lagret i boden??... nei, det så heldigvis ikke sånn ut... Hmmm, jeg hadde jo kjøpt noen brød i dag, hadde jeg klart å legge nøklene oppi frysen??... Ehhh, ja, hadde visst det!... Men godt å finne de da... og så snakker vi ikke mer om det!!



Ha en god kveld!!

4 kommentarer:

  1. Herlige smekker og supersøt koffert!

    Kjekt å høre at flere kan være litt distre av og til ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet ikke om min mann er enig i ordet litt foran distré... Men heldigvis, ting pleier å ordne seg...!!

      Slett
  2. Hei. Vil nå bare si at jeg ikke har glemt dynetrekk-premien din. Har bare vært veldig, veldig treig. Skal få den av gårde i morgen! Mona/Jippiyes

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går bra, vet du! Hatt endel å sy på i det siste, så jeg har ikke fått så god tid på å gå og vente! Men gleder meg til det kommer;0)

      Slett