torsdag 7. juni 2012

En iPad kjole??

Nei, en sommerkjole!!!! Men ser jo lett hva som var mest interessant i kveld... i hvertfall ikke kjolen som moren hadde sydd...!!Dette er en "man tager hva man haver"- kjole: stoffrest fra stoff og stil som jeg bare måtte kjøpe for det var så søtt, blonde med strikk for å trekke sammen kjolen over brystet og litt kantbånd til knyting over skuldrene.

 "Ta bilde??? Nei, kan ikke legge fra meg spillet... kan ikke du vente??" "Legge meg snart??? - Nei.... ! Får jeg spille 5. min til bare du får tatt bilde?? Ok da...!" (Er det dette vi kaller forhandlinger...?? )

 Søte blondekanter til søt jente;0)

 En bak og for å trekke stoffet sammen over skuldre.

"Åh, det er så spennende, nå får det være nok bilder!!"
Ok, da...

Ellers har jeg tatt på meg litt av et syprosjekt.. Skal blogge om det når det er ferdig... morsomt, men litt sånn gruble-gruble, hvordan få det til- oppgave!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar