fredag 1. juni 2012

Deilig slumreteppe

Har sett endel søte lappetepper her inne på Blogglandia, og tenkte at det ville jeg og prøve. Heldigvis snakket jeg høyt om dette, for da var minien der med en gang og "bestilte" et i rosa og lilla farger. Var litt usikker på hvor store firkanter jeg skulle velge, og havnet på 16*16cm. Da gikk det akkurat 8 i bredden. Baksiden er et fleeceteppe.


Både minien og jeg er ganske fornøyd med resultatet!!



Tror jeg kommer til å sy flere av disse, og eksperimentere litt med størrelsene på rutene. Min kjære "håndarbeidstante" anbefaler meg og å ta et kurs i lappeteknikk, og det er virkelig noe jeg kunne tenke meg. Kanskje til høsten??

Nei, nå er det straks avgårde til Gymfest i Vest! Ha en god helg, folkens!!!!!

2 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Kan godt forstå dere er fornøyde begge to!

    Inbiller meg at slike prosjekter tar lang tid??!! Har ikke lappet annet enn hullete knær...

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det tok ikke lang tid, egentlig. Var jo bare rette sømmer. Det som tok litt tid var jo å klippe lappene da... Så neste gang går jeg nok for litt større lapper;0)

      Slett