søndag 13. mai 2012

Vi vil Vite!!

Etter en ganske ok lørdag, der vi fikk gjort myyyyyyye i hagen (jada, mannen min da... men jeg hjalp da til litt jeg og....), fikk vi igjen i dag med regn og vind i bøtter og spann....

Hadde en laaaang liste over alt "to do" jeg, men var egentlig lett å overtale da minien spurte om vi kunne gå på Vilvite! Vi inviterte med en venninne, og så dro vi av gårde. Dette er et av mine favorittsteder å ta med barn. Er jo lærdom både for liten og stor der!! Forstod også da vi hadde oss en liten matpause at jeg hadde gjort det rette denne dagen, da minien utbrøt at nå var det lenge siden vi hadde gjort noe gøy sammen....!

 Ikke alt man forstår, men gøy å prøve likevel!

 Fanging av datadyr

 Kamuflasje!!

 Fortsatt gøy med vann og demnebygging!!

 Vi lager bølger!

 Fra en annen vinkel


 Minien fikk seg vimpel på Vilvite, og fant fort ut hvordan den fungerte! Og i sitt nye sommerkjørt hadde hun en liten oppvisning for meg!

Dette er et restestoffskjørt, som jeg bare har sydd en blondekant på. Ble riktig søtt synes jeg!!


Og heldigvis vant Brann i kveld.....

Ha en fin uke, folkens!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar