lørdag 5. mai 2012

Kom mai du skjønne milde.....

Hva skjer her da????


Snø???!!! "Se nå snør det, ja det gjør det, tett i tett i tett....." Men det er MAI, og vi vil synge "Kom mai du skjønne milde, gjør skogen atter grønn...."  Fytti katta for en kald dag vi har hatt i dag...

Minien hadde første fotballkamp for sesongen i dag, kunne blitt matchvinner, men skjøt et hardt skudd i hjørnet på tverrliggeren i stedet, og kampen endte uavgjort. Pytt, pytt, ikke så opptatt av resultater enda!!!

Har sittet ute i syrommet i dag (jepp, hobbyrommet har skiftet navn!!) og sydd på sommerklær, MÅ jo være optimist!! Etter en utrolig koselig vinkveld med gode venninner på fredag, må jeg ta meg sammen og sy litt guttetrøyer på oppfordring!!! Men kommer noen ordentlig skjønne sommerkjoler og! Kanskje jeg har en ferdig til i morgen slik at jeg kan vise!!

Her skulle jeg forøvrig ha vist et bilde av to søtinger fra Askøy. Prinsessen i ny jumpsuit og lue fra meg, og prinsen i ny lue herfra. Men får jo ikke til å laste inn bilde, så da får jeg heller bare vise klærne uten barn inni....




Den siste luen blir litt morsom på, for siden buene ikke er så tydelige, ser det ut som om prinsen får litt ører når han har den på. Søtt!!!

Alt stoff her er kjøpt på Stoff og stil.

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar