søndag 20. mai 2012

For en deilig helg!!!

Kjenner bare hvordan energien eksploderer på slike deilige soldager som vi har hatt denne helgen!! Helt fantastisk!! Jeg har jobbet som en "helt" i hagen, både i går og i dag, og gleder meg til å vise mannen resultatene når han kommer hjem neste helg!!

Hvis du synes at epletreet mitt har en merkelig fasong, så har du helt rett.... Hjortens mesterverk i fjor.... Får beskjære det neste vår, tenker jeg... Må bare se om han kommer tilbake i år og, for da er det stor mulighet for at jeg bare fjerne hele treet....!!

Kreativiteten til minien og venninnen var også god i dag... De tok med seg vannballonger på trampolinen, som de skulle hoppe i stykker.... Jada, virket det....


På ettermiddagen var det fotballkamp, og jentene vant!!! De spilte på grusbane i dag, noe de ikke er vant med, men det gikk bra det og!!!Heia Loddefjord!!!!!!!!!!


Ser av langtidsvarselet at vi skal ha fint vær hele uken!!! Jippi, som jeg gleder meg!!!!

Ha en strålende uke, folkens!!

1 kommentar:

  1. Hei :) Har ikke vært så mye blogging på meg i det siste ;) satser på å komme sterkt tilbake. Alltid gøy å titte innom hos deg og lese og se fine bilder :) vil tipse deg om en blogg: http://youandmie.wordpress.com/ Klemmer

    SvarSlett