søndag 27. mai 2012

En aldri så liten hilsen...

Må bare innom så vidt det er nå i sommervarmen og si hei!! Her nytes varmen og solen i fulle drag, et aldri så "lite" plaster når en sliter med en vond-vond rygg for tiden..!! Er meldt kaldere vær til uken, så vi får "bruke" det mens vi kan!!!




Minien fikk opp plaskebassenget i går, men det var visst gått hull i det siden sist det var oppe, så det er ikke særlig høyt... men fult mulig å ligge der med flytemadrass, så hun er nå fornøyd, selv om hun synes det er litt sånn halvpinlig når hun ser over til naboens flotte basseng... Ja,ja, pytt,pytt!!!




Og i dag kommer mannen hjem fra Brasil!! Kos!

7 kommentarer:

  1. Hei , så hyggelig du fant frem til meg!
    Da fant jeg deg også;-)
    Masse fint du syr!
    Følger deg videre :-)
    Finfin dag til deg!

    SvarSlett
  2. Flott blå himmel!
    Morsomt at mannen din kommer hjem i dag!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt når han kommer, og av og til kjekt når han går!! Sett på bloggen din, flotte bilder du tar!!

      Slett
  3. Fant denne bloggen på himmelsk i kveld.Så fine bilder du har og koselig blogg,den må eg titte mer på,og så flink du er med handarbeid,kanskje eg kan få gode råd her,eg er no sluttet med sying ,sydde alle klærne til barna og meg da barna var små,(ja ikke riktig alt)ellers så er det hekling og litt strikking.,og sist men ikke minst blomster og hage.Ønsker deg en flott helg :klem fra Magnhild :=)

    SvarSlett