søndag 8. april 2012

Hva, er påsken snart over??

Det som ser ut som en uendelig lang ferie når det starter, er med et blunk nesten over før man får tid til å puste... Sånn føler jeg i hvert fall at denne ferien har gått... men heldigvis, EN hel dag igjen før det er tilbake til skole og jobb!!! Og eldstejenta har to dager fri enda, for hennes skole har planleggingsdag på tirsdag. Den heldiggrisen!!!

Og hva har jeg så gjort i ferien?? Kost meg!! Ladet batterier!!



Solkroken har blitt brukt til stort velvære!! Noe godt i glasset og en god bok! Lite som kan slå det!!!


I bedet mitt står tulipaner i knopp! Men for å få litt mer hageopplevelser, tok vi turen til svigermor hvor deilig middag ventet, og en rundtur for å se på det som spirer og gror!
 Vårlyngen stod så flott!!
 Det hadde humlene og funnet ut!
 Kalde, men flotte dager!


Så tok jeg meg en tur til sjøen en dag. Ikke for å se til båten, den håper vi ligger trygt på plass... men bare for å kjenne litt på den deilige sjøluften!



I dag har jeg brukt nesten hele dagen i bil. Eldstejenta har vært på Hardangervidda noen dager med en venninne og hennes familie, og jeg lovet å hente henne på fergekaien (ca 2 timers kjøretur dit). Snakk om beregning, akkurat da jeg svingte inn på fergekaien, gikk hun av fergen!!!!
Måtte ta et bilde av fjordutsikten før vi snudde og kjørte hjem igjen.


Å Vestland, Vestland, når eg ser deg slik.....

Turen hjem ble lengre og mer dramatisk enn vi kunne ønske oss.... rett sør for Voss i retning Bergen ble vi stående i noe som lignet en evighet og ventet på sykebil/politibil, for rett foran oss var det to biler som kræsjet... Huff.... Bilene var godt skadet,men heldigvis var ingen av de involverte alvorlig skadet... huff for en dramatisk slutt på ferien for dem....

Ellers har jeg kost meg i sybulen min også i ferien, men det kommer jeg tilbake til litt seinere.

Hei då!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar