mandag 2. april 2012

Godt med påskeferie!!

Kan ikke si annet enn at det er deilig med fri! Lange, late morgener med kaffekoppen og avisen, ingen stress med å komme seg ut av dørene tidsnok til å rekke skole og jobb... Nei, jeg klager ikke!!!! Klager ikke engang på det elendige påskeværet (vi har sol, regn og snøbyger om hverandre...), det gir oss jo ingen dårlig samvittighet for mye innekos og lite uteaktiviteter!!

I dag klarte nå minien og jeg å komme oss ut av huset nesten hele dagen. Vi fikk oss en tur til Stoff og Stil for å kjøpe stoff til miniens venninne som skal få en jumpsuit. Lovet at vi bare skulle inn og kjøpe DET stoffet, men huff, det ramlet visst noen flere  opp i posen.... Umulig, den butikken der altså....

Vi var også på besøk til min 80 år gamle tante. Eksemplarisk oppførsel av den yngste, hun synes i grunnen at det er litt stilig at "lille tanten" min er omtrent på hennes egen høyde!!

Dagens høydepunkt var tur til Sirkus Merano!!! Skal si vi koste oss, begge to!!! Var virkelig imponert over nivået. Og ikke minst tempoet! Det er faktisk over 10 år siden jeg sist var på sirkus, det har liksom vært en far- og døtre ting, men er glad vi gikk i dag!!


Kos dere videre i påsken!! Jeg holder på å klippe på stoffer, og i morgen når minien skal besøke farmor, har jeg tenkt å bruke dagen på å syyyyyy!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar