torsdag 8. mars 2012

UHU- UHU

sier uglen!! Her har jeg sydd en Ugletunika i str 2 /3 år. Det var gøy å sy applikeringen!!
Har holdt den i lillanyanser, man kan jo i grunnen bare velge hvilke man vil!! Ideen fikk jeg fra en nettside om barneklær fra Danmark, og tenkte at det må man vel klare selv også....Det gikk jo greit!!!




Flere som har lyst på?? ;0)

8. mars og kvinnedagen i dag, ja.... Og tenk, jeg fikk middag på bordet av min bedre halvdel!!! Men det var nok ikke mye fordi det var kvinnedagen.... Han måtte nemlig ha hjemmekontor i dag, slik at han kunne ta imot reperatøren til vaskemaskinen...!! Og ENDELIG  er den i orden igjen!!! Måtte skifte hele pumpen.. noe dyr reperasjon, og ganske flaut, da reperatøren dro fram 26 kroner,en Dubaimynt, en haug med fliseklemmer, husnøkkel(som har vært borte i noen år...) og flere hårstrikk som hadde kilt seg fast... Nå har vi innført "TØM LOMMER" aksjon!! Og vaskemaskinen går for fult for å få unna fjellet av skittentøy...!

2 kommentarer:

  1. kjempesøt kjole! he he, ja vi har hatt et par flaue reprasjoner der vi og.. sjekk en jeg kjenner sin sybligg: lillisverden.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Så du kjenner Lillian??!! Det er jo hos henne jeg har gått på kurs og sydd!!!Så moro!! Enda bedre at du la ved bloggadressen hennes, for jeg hadde jo mistet kortet hennes for lenge siden!! Takk!!!! Snakkes!!

    SvarSlett