søndag 4. mars 2012

Strykebrettet overlevde!

Vet at ikke alle er enige med meg, men jeg synes det er mye god terapi i stryking!!! Ingen annen aktivitet frembringer så mange stunder med tid til refleksjon og fabulering, som når jeg står der med en haug med klær som skal til pers....!!
Hvis jeg har løst alle verdensproblemer OG tenkt ut resten av ukens middagsmenyer, og enda ikke er ferdig med strykingen, slår jeg gjerne på tv. Da kan jeg velge å se på "hjernedøde" serier, som du egentlig ikke mister tråden i selv om det er leeeenge siden sist du så en episode. Eller sport, der jeg blir sliten av både å følge med på den ene idrettsutøveren etter den andre OG stryke og brette klær... Eller jeg velger meg et livsstilsprogram for å se hvordan andre har det, og tenke at jeg har det da godt som jeg har det... Valgene er, som du ser, mange!!!

Men så blir jo strykebrett rett og slett oppbrukt til tider, og de trenger å skriftes ut.... Se bare på mitt...

 Godt brukt, med andre ord...

Og med hilsen fra minien på det!!

Nytt strykebrett skulle altså skaffes, men ikke et hvilket som helst, nei, det måtte ha en slik finèrbund(?) som det gamle hadde!!! Hater de med sånn netting under, de lager jo ofte mønster i klærne når de strykes....!!!! Men ingen hadde denne typen lengre.... Hvis noen vet hvor de selger dem, please gi meg beskjed!!!!

Enn så lenge har de små kreative evnene mine funnet at strykebrettet kan leve videre, jeg kunne jo bare skifte stoffet over!!! Som sagt, så gjort. I stoffhaugen min fant jeg et bomullsstoff, klippet det til, og limte det fast under brettet...Fungerer gjør det og!! Bare se!

 Ble jo bra dette!!!

Bare til å fortsette strykingen;0)

Ellers har mann og barn kommet vel hjem fra vinterferien. To veldig brune, og en med meget tydelig brilleskille!!! Hun hadde stort sett gått med skibrillene på hele tiden;0) Opplevelsene har vært mange, og historiene trillet ut som perler på en snor, og alle var enige om at de hadde hatt en topp ferie!!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar