fredag 23. mars 2012

Skål....

På kjøkkenet har jeg  noen gamle, orginale Hansaflasker som jeg er veldig glad i .Toppen var da jeg gjennom Finn.no fikk kjøpt en flaskeholder til dem! Jeg bruker flaskene rett som det er til blomstervaser også, når jeg dekker til middagsbesøk.


 De orginale porselenskorkene henger enda på flaskene!

 Ved siden av flaskeholderen har jeg en "Happy Memories" ramme fra by Riviera Maison. Der har jeg glade ferieminner fra Nice plassert! (I Bergen har vi en egen by Riviera Maison butikk på Exibition som jeg anbefaler alle å besøke. De har så mye fint....)




Til slutt må jeg bare legge ved bilde av temperaturmåleren vi har utenfor inngangsdøren vår. Bildet er tatt i dag, så bare sjekk temperaturen!!!!!!!!!!! Vi har hatt sol fra skyfri himmel!! Helt fantastisk!!!!

Ønsker ALLE en riktig god helg!!!!!!!!!
- og huske å stille klokken frem en time natt til søndag. SOMMERTID!!!!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar