søndag 25. mars 2012

Loppemarket er gøy!!!

Det synes forøvrig  ikke min mann, han proklamerte høyt og tydelig på lørdag morgen at vi ikke hadde plass til mer her i heimen.... sier han som nettopp har kjøpt seg et så stort tv at vi helst bør kjøpe oss en ny stue for å få plass..... Men altså, JEG skulle på loppemarket, og jeg gledet meg!! Denne helgen var det mange rundt om i byen, men jeg valgte bare det nærmeste, og "raidet" det skikkelig!!
Hva jeg var på jakt etter?? Stoffer!!!!! Og jeg fant, jeg fant!!!!

Se bare her:



Planene er klare: Det øverste var "dyrisk"stilig, og ser ut som det skal bli en tøff tunika til meg!! (Vel 2,5 meter stoff!), de to neste er deilige og søte dynetrekk som skal bli til pysjbukser til meg og jentene. Videre fant jeg ca 3 meter jerseystoff i brunt, grønt og hvitt som kan brukes til mye forskjellig... får bare vise litt etter hvert (men en ting jeg vil lage, er noen vårluer). Det nederste, blomstrete stoffet skal bli en sommerkjole til minien tenker jeg! Og for hele herligheten betalte jeg 50,-!!


Vi har vært og feiret bursdag til min kjære svoger i dag, og han har huset fult av nydelige jenter. Når 3-åringen hans får tak i kameraet mitt og tar bilder ute, blir det slik:


Herlig!!!! Men man kan kanskje få med fra bildene at solen skinner??!! Vi har hatt en nydelig helg her vest, og dette må gjerne vare lenge, mener nå jeg!!!!!!!!!!!


Hvis du lurer på om jeg har sydd noe særlig i det siste, så har jeg jo det, selv om det ikke har vært de største kreasjonene.

Det har blitt to malerforklær til de to eldste tantejentene mine

- og en halstube til meg. Deilig og varm, men kanskje for varm framover?? Gjør ingenting det, altså....(kan godt få hvile helt til neste vinter;0))

Så er Tippeligaen igjen igang, og med det blir jeg vel igjen"fotballenke" med en mann som er "fotballidiot"...  Men for all del, han må gjerne ha sine hobbyer, så lenge jeg har mine!! Bare glad for at mine ikke gjør meg hes en gang i uken!!!! HEIA BRANN!!


Med ønske om en god uke, og nedtelling til påskeferie;0) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar