lørdag 10. mars 2012

Jeg måtte flytte....

Alt syutstyret tok litt for stor plass på "kontoret", så jeg er blitt "kastet" ut i hobbyrommet med alt sammen..... Hobbyrommet er et rom bygget i forlengelse av garasjen, så vi må fysisk gå ut for så å komme inn  i dette rommet. Jeg vet enda ikke hvor fornøyd jeg er med denne løsningen, men det kan godt hende at det vil fungere utmerket!

 Reiseveggen vår med bilder fra utallige turer, troner i enden av rommet. Her kan jeg drømme meg bort i tidligere opplevelser, eller snu meg litt for å se på verdenskartet og planlegge neste drømmetur.... Ellers har jeg alle bøkene våre samlet her, så det fungerer også som et bibliotek. Kan jo lett finne en bok jeg ikke har fått lest enda, eller en av mine gamle favoritter som jeg bare vil blade litt mer i!

 Stoffene mine har fått fin plass i egne kurver, mer oversiktlig her enn oppe på kontoret, så det skal jeg ikke klage på!!
 Alt utstyret til kortlaging er også her!!! Klør litt i fingrene allerede på å lage opp litt flere kort!!

Så var det pensumbøkene mine. De er visst her de og... Har ikke akkurat vært en så god student dette semesteret, men så har jeg bestemt meg for å utsette eksamen også, da... Så det haster liksom ikke med å lese disse bøkene enda.... Men sånn om jeg vil, så kan jeg gjøre det også i hobbyrommet...

Så ja, mulig dette kan fungere alt for godt?? Kanskje jeg ikke kommer til å være inne i huset i det hele tatt lengre???

2 kommentarer:

  1. Stoffhaugen vokser hos deg også? Selv hvor mye man syr, minker det aldri...!! Merkelig det der altså... :-P
    Men kjekt med egen "systue" da :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det kan du si!! Får prøve dette ut litt, så ser jeg om jeg drar alt inn igjen eller hva!!

      Slett