fredag 30. mars 2012

God påske!!!

Palmehelgen står straks for tur, og det er på tide og ønske dere alle en riktig god påske!! Noen skal kanskje jobbe litt i neste uke og, mens andre har alt gått på ferie, er ferdigpakket og på vei til hytten, syden, familie eller venner  eller skal bare kose seg hjemme. Uansett har vi mange fridager, som jeg håper dere alle vil benytte bra!!


Her i huset har jentene og jeg begynt på ferien, mens mannen skal en tur til Paris før han tar fri. Vi prøvde oss på å bli med ham da, men det var visst ikke aktuelt... ja,ja...
Eldstejenta reiser på Hardangervidden med en venninne etter hvert, minien og jeg skal på sirkus(!!) en dag, og så har jeg og søstermor avtalt en shopping(ettermid)dag!!!! Ellers tar vi det litt sånn på sparket, og det skal jammen bli godt det og!!!

Kos dere, og mellom alle påskekyllinger, påskeegg, gule stearinlys og påskeservietter, får vi og prøve å tenke på hva påsken egentlig betyr;0)

Klem

1 kommentar:

  1. så fine frger du har satt samen :) my lekkert her på bloggen. Håper eg får tid til å stikke innom et loppemarked i vår. Si gjerne fra hvis du finner et;) God påske og tak for hilsen! Klem L

    SvarSlett