søndag 26. februar 2012

Vårtegn!!!

I dag hadde jeg meg en deilig og lang tur i Alvøskogen. Solen skinte OG varmet, fuglene kvitret, og jeg kunne formelig kjenne påfyllet av energi;0)

Som vanlig hadde jeg med meg fotoapparatet på tur, og jeg synes jeg fikk noen gode bilder, om jeg selv skal si det!!
Utsikt mot Lyderhorn, ved Storavannet.

Restene etter den gamle møllen


Fra Vassenden. Gamleskolen lå her, gjerde og trapperestene står fortsatt.


Ble invitert ut til min kjære svigermor på middag i dag, og siden jeg har denne alene-uken, var det jo veldig koselig å komme ut der og snakke med litt folk!!! Og her fant jeg masse vårtegn i hagen!!!! Bare se!!


Snøklokker

                                  

Blåveis!!

Fant en aldri så liten krokus også, men den hadde jeg selvfølgelig ikke klart å fokusere skikkelig inn... Men det er så deilig å se at det har begynt å spire og gro igjen!!! Er superklar for våren nå, men enda kan vi vel få et snøfall eller to før det gir seg...

Ellers fikk jeg en oppdatering fra resten av huslyden. De har stått på ski i hele dag i de franske Alper, og var godt sliten i kveld! Minien måtte få litt massasje... men med litt hvile, så er de nok klare igjen til nye eventyr i morgen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar