onsdag 29. februar 2012

Patchwork

I dag ble jeg ferdig med en påskekurv!! Jada, jeg er veldig klar for våren!!!! Kurven ble sydd av mange lapper, og det var litt å holde styr på en liten stund, men synes resultatet ble bra! Det skal jo se litt hjemme"snekret" ut...  Stoffene har jeg kjøpt på Stoff og Stil.

Påskegul og fin!! 3*2 ruter på sidene, 2*2 ruter på endene, og så håndtak da.

Inni er den ganske enkelt foret med gult stoff.


Satser på å kunne sette den på bordet med deilige, ferske rundstykker i påskeferien!!!!

Siden mann og barn fortsatt koser seg i skibakkene, og mor er alene hjemme, har jeg fått oppholdt meg litt mer med symaskinen enn ellers. Men ikke for det, Ipad og wordfeud tar mye tid også, gitt!!! .... Håper det er en forbigående "dille"!! Dessuten har jeg vært så heldig å få gå på litt middagsbesøk, og det er jo en god ting!!!

Har fått gjort ferdig en bestilling til en snart 1-års gammel prinsesse! Håper det passer, og at mor blir fornøyd! (Regner ikke med at så små prinsesser har så stor mening om hvordan klærne ser ut;0))

Denne har jeg sydd i litt større str tidligere. Spencerkjole.

Forklekjole/omslagskjole. Er ensfarget rosa med et trykk på andre siden.


Det blir mye jenteklær, men nå har jeg vært og kjøpt inn litt stoff, slik at jeg får prøvd meg på noe gutteklær også.. Har jo min lille prins som jeg er fadder for. Han får være prøvekaninen min, tenker jeg!!!

Kjapper meg tilbake til symaskinen!! Kvelden er enda ung!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar