søndag 12. februar 2012

I dag klarte vi det store....

Etter at jeg og jentene hadde vært og spist deilig morsdagsmiddag på Egon med påfølgende dessert, dro vi hjem. Der klart vi kunststykket å låse nøklene til huset/garasjen inni bilen i en lukket garasje. Altså, vi kom oss verken inn i huset eller garasjen..... Mannen i huset er i Houston, så han kunne vi bare glemme... kunne vi låne en nøkkel til noen andres garasjer og se om de kunne passe til vår dør?? Runden i nabolaget begynte... Resultat=0... i mens hadde jentene sett at et av vinduene i 2. etg tilfeldigvis stod åpent.... Lykke!!! Stige ble funnet fram, eldste jenta krøp opp, og jammen klarte hun ikke å fiske opp vinduet fra utsiden!!! Så her sitter vi heldigvis inne i et godt og varmt hus;0) Og jeg skal lage en ekstra kopi av nøkkelen som noen nære kan ta vare på for oss... for dette har jeg ikke lyst til å oppleve flere ganger!!!

Ellers har jeg sydd på en bestilling i helgen. Ble riktig så fin, synes jeg!! Håper mottakeren og liker den!!


Det er første gangen jeg har sydd denne(omslagskjolen) til en jente større enn 2 år, men ser at modellen må være fin til en 5 åring og?! Og så praktisk i forhold til at den kan brukes på begge sider!

Rosa, med en jente på den ene siden

Muffins på den andre!!


Enda en kjole i samme str, er nå bestilt, men den skal gå i lillatoner. Gleder meg til å ta fatt!!!


Ellers har jeg sydd en Spenserkjole. Den er helforet. Denne inngår i overraskelsesgaven til den lille prinsessen jeg er fadder til. Brukt de samme stoffene som kjolen over!

                                      Foret med rosa stoff inni. Baksiden har muffinsstoffet på hele seg.
Applikasjon av litt muffins!!

Mmmmmm, fikk lyst på en!! Har heldigvis flere muffins igjen fra yngste jentas baking til mor i morges. DEN passer nå!!

Ha en god uke!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar