søndag 5. februar 2012

Helgen er over...

.. og en ny uke står for tur.

Det er ikke alltid jeg er klar for en ny uke, og det er særlig etter helger hvor vi har vært på farten hele tiden og bare hatt det GØY!! Sånn som denne helgen!

Vi fikk med oss søstermor med familie på hyttetur på Kvamskogen, og der var det mye snø!!! Lørdagen var vi på slalom hele dagen, og i de rette bakkene føler til og med jeg at jeg er god!!! Tåken hang tett på toppene denne dagen, så vi følte mer enn en gang at vi drev ekstremsport, der vi ikke ante hvor bakken gikk.... spennende og, da!

Vel tilbake i hytten, var jeg ute og laget snøhule sammen med Mia. Kjempegøy!! Det har jeg ikke gjort på år og dag!!!!!!!!!!! Til og meg jeg fikk "god" plass inni der!! Måtte nok holdt på lenge om vi skulle fått en som var litt mer konfortabel... men vi var fornøyd, vi!! Bare se:



Ellers har jeg fått en ny fasinasjon i forhold til å ta bilde av istapper denne vinteren.... forstår ikke den helt, men synes formasjonene er flotte! Kommer kanskje flere bilder av dem etter hvert!!



Jeg har en travel syuke foran meg, og det gleder jeg meg til! Blir litt i fleece, og en kosebukse til Mia. Siden mannen i huset er på reise, så gjør det ikke noe om jeg blir litt asosial på arbeidsrommet om kveldene;0) Noen fordeler er det med en mann som er mye borte!! Hi,hi!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar