tirsdag 31. januar 2012

Nesten jeg fikk meg et hus i dag...

Eller fikk og fikk... men altså, var med på budrunde på et aldeles nydelig, lite, gammelt hus på Voss. Hadde et lite håp en liten stund, men vups.... der gikk det langt over hva vi var villige til å betale... kjedelig... en av drømmene mine er å kunne sitte ute på en tram en varm sommermorgen og drikke meg en kopp kaffe, og det klarte jeg fint å visualisere her...!! Men, men drømmen får bare leve videre.. Kanskje er det vi som "vinner" neste gang!!

Hva, ble det ikke hus på deg i dag, Anne??
(Bildet tatt i Alvøen)


4 kommentarer:

  1. Nesten så du fikk deg hus?? På Voss?? Feriehus da eller?

    SvarSlett
  2. Ja, kun det!! Har leitet i 2 år etter hytte nå, men enten er det for dyrt, eller så liker vi det ikke. Så var jeg på visning på DET koselige huset nede på Vangen, forelsket meg helt... så det var med tungt hjerte at jeg måtte hoppe av budrunden... Hus er faktisk billigere der oppe enn hytter for tide... men vi får bare leite videre, blir vel vår tur en gang...

    SvarSlett
  3. Kjedelig å tape budrunden... Men det dukker nok opp noe mer spennende :)
    Glad det bare var feriehus!! Vil ikke at så koselige naboer skal flytte, vet du! ;)

    SvarSlett
  4. Satser på det! Litt langt å reise til visninger, men det får en ta med!!!! Takk Marthe,godnabo!!

    SvarSlett